Prečítajte si nasledujúce pokyny  pre rýchly a bezproblémový nákup

 

Vyberte si tovar a vložte ho do košíka

produkty si môžete vybrať cez menu v katalógu, alebo je možné tovar vyhľadať prostredníctvom vyhľadávania vo vrchnej časti stránky

vybraný tovar si kliknutím na tlačidlo Vložiť do košíka presuniete do nákupného košíka následne môžete buď nakupovať ďalej, alebo kliknutím na Zobraziť košík skontrolovať jeho obsah a ak v ňom máte všetko čo potrebujete, tak začnite s objednávkou tovaru v košíku

Vytvorte si konto, alebo sa prihláste do už existujúceho

ak ste nový zákazník a účet u nás ešte nemáte vytvorený, tak zadajte v časti Vytvoriť nový účet svoju e-mailovú adresu na ktorú chcete mať účet registrovaný a kliknite na Vytvoriť nový účet, následne vyplňte požadované údaje a kliknite na Registrovať v prípade, že ste už u nás nakupovali a máte účet, tak sa prihláste v časti Prihlásiť sa zadaním e-mailu a hesla ktoré ste zadali pri vytváraní účtu ak ste od posledného prihlásenia heslo zabudli, tak si môžete nechať vygenerovať nové kliknutím na odkaz Zabudli ste heslo?, následne postupujte podľa inštrukcií ktoré Vám pošleme na e-mail zadaný pri vytváraní účtu

Skontrolujte si správnosť fakturačnej a dodacej adresy

zobrazia sa Vám zadané adresy – fakturačná aj dodacia. Fakturačnú adresu môžete mať k účtu len jednu, ak na nej potrebujete zmeniť údaje, tak kliknite na Účet a v časti Adresy a fakturačné údaje pri fakturačnej adrese kliknite na Zmeniť adresu, opravte si údaje a adresu dajte Uložiť. Dodacích adries si môžete vytvoriť viacero, adresy si môžete pridať vo svojom účte v sekcii Adresy a fakturačné údaje po kliknutí na Pridať adresu.

Zmenu dodacej adresy, ak máte vytvorenú len jednu dodaciu adresu, vykonáte kliknutím na tlačítko Zmeniť adresu, opravte si údaje a adresu dajte Uložiť, ak máte vytvorených viac dodacích adries, tak kliknite na roletku "Vyberte adresu doručenia", následne si vyberte zo zoznamu adries tú, na ktorú si želáte objednávku doručiť

Vyberte si spôsob doručenia alebo prebratia tovaru

na výber máte kuriéra GLS, prípadne osobné prevzatie tovaru v našej predajni v Michalovciach po prečítaní Obchodných podmienok zaškrtnite políčko Súhlasím s obchodnými podmienkami

 

Vyberte si ako za objednávku zaplatíte

k dispozícii máte platbu na dobierku max. hodnota 900€ poplatok 1€, alebo dopredu úhradou na účet predfaktúrou, ktorá Vám príde automaticky na Váš email po potvrdení objednávky alebo je neskôr nájdete po prihlásení sa do Vášho účtu, prípadne osobne na predajni.

Pri osobnom odbere môžete tovar zaplatiť v hotovosti, alebo platobnou kartou v našej predajni ZVAREX SLOVAKIA spol. s r.o.  Vihorlatská 3/6115, 071 01 Michalovce

Potvrďte Vašu objednávku

hotovo, Vaša objednávka bola odoslaná ku nám na spracovanie, dostanete o tom potvrdzujúci e-mail a stav objednávky môžete sledovať vo svojom účte v časti História objednávok

 

DOPRAVA

Tovar doručujeme do celej EU, cena podľa cenníka GLS.

 Od 16.03.2020 možnosť platby platobnou kartou.

 

Doprava kuriérom:

Doručenie na dodaciu adresu je 12-24 hodín od expedovania tovaru z nášho skladu.

Doručenie v pracovných dňoch kuriérom GLS, platba za dobierku v hotovosti max. hodnota 900€, alebo platobnou kartou.

Tovar Vám bude doručený za prvé uzamykateľné dvere na dodaciu adresu.

Doprava cenník GLS, balíky doručované na Slovensku, v zahraničí cena GLS podľa jednotlivých štátov.

  • 0 až 2kg - 3,80€

  • 2,1  5kg - 4,20€

  • 5,1  10kg  4,70€

  • 10,5  15kg  5,30€

  • 15,1  20kg  6,50€

  • 20,1  30kg  7,90€

  • 30,1  40kg  9,60€

  • nad 40kg cenová ponuka /v objednávke uvedené zdarma - následne Vás kontaktuje náš pracovník a dohodne cenu prepravy/

Pri nákupe na dobierku je účtovaný poplatok 1€ 

 

Doprava špedíciou:

Pri doprave hmotnostne väčších zásielok nad 40kg - cena dopravy sa vypočíta individuálne vzdialenosť/hmotnosť zásielky. Následné Vás kontaktuje náš zamestnanec a dohodne presné podmienky dopravy. 

 

Poškodenie zásielky počas prepravy:

Reklamácia mechanického poškodenia z prepravy: Zákazník je povinný skontrolovať obal zásielky a prevziať ju len ak nie je poškodená. V opačnom prípade je nutné spísať s vodičom protokol o škode alebo zásielku odmietnuť prevziať. Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné nahlásiť okamžite po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie tohto charakteru nebudú akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu.